...trainingen met effect
Endurance Enduance aandacht met effect

Frans gevorderden (spreek- en luistervaardigheid)

Doelstellingen van de training

  • Verbeteren van de mondelinge en schriftelijke communicatie;
  • Heldere Franse verbale communicatie;
  • Uitspraak verbeteren en woordenschat uitbreiden;
  • Voeren van verkoopgesprekken;
  • Leren omgaan met klachten;
  • Maken van reserveringen en reserveringsbevestigingen in het Frans.

Voor wie is de training bestemd?

De training is bestemd voor deelnemers die aan onze basiscursus hebben deelgenomen en/of voor:

  • Receptionistes;
  • Callcenter medewerkers;
  • Bedienend personeel met minimaal Mavo/MBO B/C-niveau.

Aandachtspunten in de training

  • De training is zeer praktijkgericht;
  • De spreekvaardigheid krijgt alle aandacht en begeleiding;
  • Tussen de cursusdagen door krijgen de deelnemers huiswerkopdrachten;
  • Veel praktijkoefeningen in het Frans;
  • Uitbreiding woordenschat;
  • Verdieping van de basiscursus.

Aandachtspunten voor de deelnemers

Wij verwachten dat de deelnemers een actieve bijdrage leveren aan het programma en zich positief opstellen naar trainers en elkaar.

Twijfelt u aan uw instapniveau? Neem dan contact met ons op.

Methodiek

  • Gespreksvaardigheden zoals begroeting, telefoonverkeer, een gesprek openen, een boodschap achterlaten, een gesprek beëindigen;
  • Spreekoefeningen en groepsopdrachten;
  • Huiswerkopdracht voor reflectie en continuïteit;
  • Inzicht in sterke en verbeterpunten;
  • Casus en rollenspel.

Verklaring van Deelname

Alle deelnemers ontvangen na afloop van de training een Verklaring van Deelname.

Uw investering

In-company training: prijs op aanvraag.


Op al onze diensten zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Rechtbank te Utrecht. Op aanvraag zenden wij deze graag toe. Met uw aanmelding verklaart u onze voorwaarden te accepteren.

Klanten over ons: