...trainingen met effect
Endurance Enduance aandacht met effect

Telefoontraining

Doelstellingen van de training Methodiek

  • Algemeen telefoonverkeer verbeteren;
  • Heldere, klantgerichte communicatie;
  • Vraagtechnieken hanteren aan de telefoon en receptie;
  • Commerciële kansen opmerken tijdens een telefoongesprek.

Voor wie is de training bestemd?

De training is bestemd voor medewerkers die veel telefonisch contact hebben met klanten.

Aandachtspunten in de training

  • De training is zeer praktijkgericht;
  • De spreekvaardigheid krijgt alle aandacht en begeleiding.

Eventueel kan er gewerkt worden aan telefoonscripts met betrekking tot verkoopgesprekken en/of klachtafhandeling.

Aandachtspunten voor de deelnemers

Wij verwachten dat de deelnemers een actieve bijdrage leveren aan het programma en zich positief opstellen naar trainers en elkaar.

Methodiek

  • Telefonische vaardigheden zoals begroeting, doorverbinden, een gesprek openen, een boodschap achterlaten, een gesprek beëindigen;
  • Het internationale telefoonalfabet wordt gebruikt;
  • Spreekoefeningen en groepsopdrachten; • Inzicht in sterke en verbeterpunten;

Verklaring van Deelname

Alle deelnemers ontvangen na afloop van de training een Verklaring van Deelname.

Uw investering

In-company training: prijs op aanvraag.


Op al onze diensten zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Rechtbank te Utrecht. Op aanvraag zenden wij deze graag toe. Met uw aanmelding verklaart u onze voorwaarden te accepteren.

 

Klanten over ons: