Dit zijn onze communicatietrainingen

Communiceren in het Engels kan iedereen! Wij leren je hoe!

Communiceren in het Engels kan iedereen! Ook na het volgen van de basistraining helpen wij je nog verder.

Het communiceren met de Franse gast in hun eigen taal kan iedereen! Wij leren je hoe!

Het communiceren met de Franse gast in hun eigen taal kan iedereen! Ook na het volgen van de basistraining helpen wij je nog verder.

Het communiceren met de Duitse gast in hun eigen taal kan iedereen! Wij leren je hoe!

Het communiceren met de Duitse gast in hun eigen taal kan iedereen! Ook na het volgen van de basistraining helpen wij je nog verder.

Leer beter en foutloos te comminiceren in mailtjes en via de website.

Duits in Coronatijd ...........(samenvatting)

Het op de juiste wijze omgaan met gasten is de basis voor een terugkerende gast. Wij leren je hoe.

Het op de juiste wijze omgaan met gasten is de basis voor een terugkerende gast. Wij leren je hoe.

Het op de juiste wijze omgaan met gasten is de basis voor een terugkerende gast. Wij leren je hoe.

Heb de de basistraining Gastgericht werken gevolgd? Deze verdiepingstraining gaat nog verder in op de materie en helpt je nog beter te presteren.

Vakantiekrachten werken vooral in het zicht van de gast. Leer deze jongeren ook servicegericht te werken en te communiceren.

Je kunt maar één keer een eerste indruk maken. Wij leren je de juiste en beste technieken aan.

Hoe leg je contact met kinderen met een rugzakje, of beter gezegd bijzondere kinderen. Wij helpen je op weg!

Leer je organisatievaardigheden verder ontwikkelen.

De gemiddelde besteding binnen jouw organisatie verhogen? Wij leren je hoe dat te doen.

Leer in het contact met de gast meer te verkopen en de gemiddelde besteding te verhogen? Wij helpen je deze stap te zetten.

De gemiddelde besteding binnen jouw organisatie verder verhogen? Wij leren je ook deze (extra) stap te zetten.

Het op de juiste wijze omgaan met klanten is de basis voor een terugkerende klant. Wij leren je hoe.

Leer meer een beter gebruik te maken van de social media.

Ondanks alle social media pakt men toch ook nog graag de telefoon. Hoe sta je de gast gastvrij te woord?

Verbeter je communicatieve vaardigheden. Processen begrijpen en technieken toepassen in deze online training.

Deze online training is voor iedereen die effectiever wil vergaderen.

Online training voor iedereen die ook in deze tijd op een goede en effectieve manier wil samenwerken met collega’s. Deze training is bij uitstek geschikt voor teams die vanwege COVID elkaar minder zien en spreken en toch gezamenlijke doelen nastreven.

Het leren van gesprekstechnieken die je helpen om belangrijke gesprekken goed te kunnen voeren.

Vragen van journalisten kunnen vervelend zijn en brengen je bedrijf wellicht in een moeilijke situatie. Na het volgen van deze training overkomt je dat niet meer!

Hoe communiceer je op een juiste wijze met gasten en collega's? Met deze prakstiche training helpen wij je op weg.

Sta je wel eens op een (vak)beurs? Wij leren je echt contact te leggen met bezoekers.

Klachten en conflicten met gasten komen nu eenmaal voor. Maar hoe zorg je dat je de gast toch weer tevreden krijgt?

Werk je samen of wil je samenwerken? Wij gaan met je aan de slag om van jou afdeling een (h)echt team te maken.

Bijvoorbeeld omdat er specifieke vragen liggen, een strategie moet komen, noem maar op. Kijk dan ook even bij deze onderwepen.